Saturday, June 27, 2009

Pengorbanan


Apa pengorbanan yang terbesar yang pernah anda lakukan dalam hidup anda?

pastinya pelbagai kisah pengorbanan dalam hidup kita,

aku plak tak tau samaada ini semua pengorbanan atau tanggungjawab.... apapun aku sendiri pn tiada jawapan bagi persoalan hidup aku.
dulu, aku ada segalanya.....
tapi kini aku adalah segalanya...


dah hampir 2 tahun abah pergi
slama tu jugaklah aku aku sebagai pengganti....
kadang2 aku penat, letih
tapi semua tu aku pendam jer dalam ati

sebab aku nak pastikan orang2 yang aku sayang bahagia
walaupun aku merana
aku nak jd mcm abah blh kawal segalanya dalam rumah
tapi, aku tak mampu
aku tak boleh ganti tempat abah....

susah sgt ker
aku nak tengok adik2 aku berjaya
payah sgt ker
aku nk tgk adik2 aku ada masa depan yang cerahh

semua tu impian aku
aku harap sangat adik2 aku akan sedar bahawa hidup ni panjang dan terlalu banyak lagi cabaran yang akan datang....


aku sayang adik beradik aku




No comments: