Sunday, December 21, 2008

kenangan terindah



ni lagu yang pernah menjadi memori terindah buat saya....

kalo saya dengar lagu ni...

saya pasti menangis...

lagu ni pernah dinyanyikan oleh dia

dia adalah insan yang pernah saya sayangi

tapi ALLAH lebih sayangkan dia...

semoga dia berbahagia di sana

Jangan Ada Benci

Andainya ada di antara kita nanti . Berubah hala serta janji.

Jangan ada benci. Suka dan duka dilalui

Jadikan kenangan di sudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian. Ikatan murni terputus di pertengahan

Jangan dikesalkan. Jangan lantaran kegagalan .

Kita saling berdendam saling bermusuhan

Ungkit-mengungkiti. Sakit-menyakiti.

Memusnahkan diri.

Kita harus tabah dan bersedia. Cekal hadapi kemungkinan yang tiba

Kadangkala yang berlaku

Di luar kemahuan kau dan aku

ayang

No comments: