Sunday, December 12, 2010

tanpa bicara

insyaallah lagi dua bulan
aku akan diijabkabulkan dengan seorang lelaki
pemberian ALLAH buatku...

saat2 begini
aku tertekan sgt
pertama kali mjls perkahwinan tanpa abah
semua aku mesti fikirkan sendiri....

kdg2 aku x fahm dgn keluarga aku skrg...
klo abah ada mesti xjd mcm ni

knp mesti jd mcm nih
pada siapa aku nak luah apa yang aku pendam...
dlu semua abah...
skrg aku sorang2
kdg2 aku ketawa, bergurau
seolah2 x der pape masalah pn...

aku perlukan abah...
tempat utk aku berkongsi pendapat
bersama - sama selesaikan masalah
bukan menambahkan lagi masalah

td aku cuba berkongsi masalah dgn a'de
tp ble dgr dia meluahkan masalah
lagi la aku rasa bersalah
dia baru sambung blaja
aku x tlg papepn..
aku x layak jd kakak
aku x dpt tlg adik aku
td a'de kta
" klo ada abah mesti ni xkn tjd"
kami rindukan abah

YA ALLAH
tolong la kami
berat sgt ape yang aku tggung
aku x mampu nk hadapi semua ni
bantu la aku YA ALLAH
hanya pada MU aku memohon kini...

No comments: